Penyebaran Islam di Indonesia diperkirakan terjadi pada abad ke-13. Pernyataan tersebut didukung oleh tokoh bernama?
- T.W Arnold
- Paul Wheatly
- Hussein Jayadiningrat
- Zainal arifin
- Semua jawaban benar
Jawaban yang benar adalah: C. Hussein Jayadiningrat.
Dilansir dari Ensiklopedia, penyebaran islam di indonesia diperkirakan terjadi pada abad ke-13. pernyataan tersebut didukung oleh tokoh bernama Hussein Jayadiningrat.
Pembahasan dan Penjelasan
Menurut saya jawaban A. T.W Arnold adalah jawaban yang kurang tepat, karena sudah terlihat jelas antara pertanyaan dan jawaban tidak nyambung sama sekali.
Menurut saya jawaban B. Paul Wheatly adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut lebih tepat kalau dipakai untuk pertanyaan lain.
Menurut saya jawaban C. Hussein Jayadiningrat adalah jawaban yang paling benar, bisa dibuktikan dari buku bacaan dan informasi yang ada di google.
Menurut saya jawaban D. Zainal arifin adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut sudah melenceng dari apa yang ditanyakan.
Menurut saya jawaban E. Semua jawaban benar adalah jawaban salah, karena setelah saya coba cari di google, jawaban ini lebih cocok untuk pertanyaan lain.
Kesimpulan
Dari penjelasan dan pembahasan serta pilihan diatas, saya bisa menyimpulkan bahwa jawaban yang paling benar adalah C. Hussein Jayadiningrat.
Jika anda masih punya pertanyaan lain atau ingin menanyakan sesuatu bisa tulis di kolom kometar dibawah.
Artikel Terkait Lainnya :
- Hadas kecil bisa disucikan dengan cara?
- Jika arus listrik dialirkan melalui larutan AgNO3 dan NiCl2 yang disusun secara seri maka akan terjadi endapan perak sebanyak 27 gram.Hitunglah massa endapan nikel yang terjadi? (Ar Ag = 108, Ar Ni = 59)?
- Properti tari yang digunakan pada tari yang berasal dari Provinsi Jawa Timur yang dibawakan dengan menggunakan kostum menyerupai singa dan ular adalah?
- Di bawah ini khalifah yang memiliki kedermawanan adalah?
- SPKN ditetapkan dengan peraturan BPK, karena?
- Istilah lain dari daerah pergantian tongkat estafet adalah?
- Wacanen kang patitis ! SRI TANJUNG Jaman biyen ing negara Sindureja, kang jumeneng ratu asma Prabu Sila Hadikrama. Negarane, subur makmur loh jinawi, tata tentrem kerta raharja, rakyat urip cukup sandang, pangan, lan papan. Ananging Prabu Sila Hadi Krama lagi nandhang duhkita amarga Sang Prameswari lagi nandhang gerah ora dhangan-dhangan. Prabu Sila Hadikrama utusan patihe kang asma Raden Sidapaksa nggolekake obat kagem Sang Prameswari. Patih Sidapaksa sowan eyang Sang Begawan Tambang Petra ing padhepokan, nyuwunaken obat kagem Sang Prameswari. Patih Sidapaksa kuwi isih turun Pandhawa, mula saliyane priyantune bagus, gagah prakosa, uga sekti mandraguna. Ing padepokan, Patih Sidapaksa ketemu prawan sing ayune banget, solah bawane alus manuhara, lan nengsemake pandulu. Prawan ayu mau asmane Dewi Sri Tanjung. Sri Tanjung pancen beda karo prawan-prawan liyane amarga sejatine Sri Tanjung lahir sakha ibu widodari. Patih Sidapaksa kepencut marang sejatine Sri Tanjung, kaya tumbu oleh tutup, semono uga Sri Tanjung. Kekarone banjur nambut silaning akrami. Sarampunge palakrama, Sri Tanjung kaboyong menyang kraton Sindurejo lerem ing dalem kepatihan. Prabu Sila Hadi Krama bareng pirsa Sri Tanjung kesengsem, kayungyun mring kasulistyane Sritanjung tanpa kinawruhan Patih Sidapaksa. Rina wengi Prabu Sila Hadi Krama golek cara piye bisane ngrengkuh Dewi Sritanjung. Ndadekake Prabu Sila Hadi Krama kerasukan watak julig culika. “Patih Sidapaksa, ingsun ngaturaken agunging panuwun, sliramu wis bisa minangkani kersaningsun, Prameswari wis waluya jati kaya wingi uni. Ananging isih ana maneh jejibahan sing kudu koksarirani dhewe, yaiku ngaturaken Nawala menyang swarga loka, katur para dewa bukti suka panarimane marang kabeh kang diparingake ing negara Sindureja”, pangandikane Prabu Sila Hadi Krama ing pasewakan agung. “Sendiko dawuh Sinuhun, kula pundhi sedaya dawuh paduka, mugi saged angayahi jejibahan punika”. Patih Sidapaksa nyanggemi kabeh dhawuhe Sang Nata, tanpa ngaweruhi niat satemene saka Prabu Sila Hadi Krama sing kepingin nyingkirake Patih Sidapaksa, amarga kepingin ngagonjak Dewi Sritanjung. Sejatine Nawala kang kudu diaturake kagem para dewa mau isine “ Sapa sing nggawa Nawala iki arep mbalela marang para dewa.” “Yayi Dewi Sritanjung, pun kakang lagi kodheng, amarga kudu ngayahi jejibahan kang mokal kelakone pindhane ngarep-arep udan ing wayah ketiga, cebol nggayuh lintang, apa sliramu kerso paring pambiyantu?” Pangandikane Patih Sidapaksa sarawuhe ing dalem kepatihan.“Aduh Kangmas Sidapaksa, mboten usah godheg penggalih panjenengan, kula sabiyantu panjenengan angayahi jejibahan punika. Kula gadhah selendang mustika paringanipun Bapa Rama Raden Sudamala, ingkang nglantaraken panjenengan sowan dhateng para dewa wonten ing swargaloka.” Dewi Sritanjung enggal nyamektakake selendang mustika, minangka srana tindake Patih Sidopekso tumuju Swargaloka sowan para dewa. Cecak Ing crita sak tekane ing Swarga Loka, nalika Nawala diaturake para dewa sakala Patih Sidapaksa diajar lan dipilara amarga dianggep arep mbalela. Patih Sidapaksa lagi weruh yen isine nawala pancen sengaja kanggo nyingkirake piyambak. Amarga saka ora kuwawa nadhahi panandhange, Patih Sidapaksa sambat nyebut para leluhur Pandawa. Para Dewa nembe pirsa yen ta kabeh mung salah paham amarga saka trekah Prabu Sila Hadikrama, nula banjur di parengake kondur menyang Sidareja lan pinaringan kanugrahan. ( Sumber : Kirtya Basa 2014 kelas 7 kaca 130 ) “Patih Sidapaksa, ingsun ngaturaken agunging panuwun, sliramu wis bisa minangkani kersaningsun, Prameswari wis waluya jati kaya wingi uni. Ananging isih ana maneh jejibahan sing kudu koksarirani dhewe, yaiku ngaturaken Nawala menyang swarga loka, katur para dewa bukti suka panarimane marang kabeh kang diparingake ing negara Sindureja”, pangandikane Prabu Sila Hadi Krama ing pasewakan agung. Paraga kang ana ing paragraph ing inggil yaiku?
- Menunjukan etos kerja, tanggung jawab yang tinggi, rasa bangga menjadi guru dan percaya diri merupakan kompetensi?
- Perhatikan pernyataan berikut!1) membuka tali kain kafan bagian kepala dan menempelkan pipinya di tanah;2) membuat empat bantalan dari tanah dan diletakkan di pipi, dileher, di pinggul dan paha; 3) jenazah dikeluarkan dari keranda dan memulai memasukkan jenazah dimulai dari arah kepala secara perlahan sambil membaca do’a;4) menutup liang lahat dengan papan atau bambu agar tidak kena reruntuhan tanah;5) meletakkan jenazah dilubang liang lahad dalam keadaan miring ke kanan serta kepalanya dihadapkan ke kiblat;6) menutup lubang kuburan dengan tanah secara perlahan-lahan seraya mendoakan jenazah agar mendapatkan rahmat dari Allah dan perlindungan dari azab kubur. Dari pernyataan tersebut, urutan yang paling benar dalam memakamkan jenazah sesuai syariat Islam adalah?
- Berikut ini adalah jenis Query yang benar adalah?