Kekuasaan yang menjaga sistem pembayaran, memelihara kestabilan nilai rupiah dan mencetak uang yaitu?
- konstitutif
- moneter
- eksaminatif
- yudikatif
- eksaminatif
Jawaban yang benar adalah: B. moneter.
Dilansir dari Ensiklopedia, kekuasaan yang menjaga sistem pembayaran, memelihara kestabilan nilai rupiah dan mencetak uang yaitu moneter.
Pembahasan dan Penjelasan
Menurut saya jawaban A. konstitutif adalah jawaban yang kurang tepat, karena sudah terlihat jelas antara pertanyaan dan jawaban tidak nyambung sama sekali.
Menurut saya jawaban B. moneter adalah jawaban yang paling benar, bisa dibuktikan dari buku bacaan dan informasi yang ada di google.
Menurut saya jawaban C. eksaminatif adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut lebih tepat kalau dipakai untuk pertanyaan lain.
Menurut saya jawaban D. yudikatif adalah jawaban salah, karena jawaban tersebut sudah melenceng dari apa yang ditanyakan.
Menurut saya jawaban E. eksaminatif adalah jawaban salah, karena setelah saya coba cari di google, jawaban ini lebih cocok untuk pertanyaan lain.
Kesimpulan
Dari penjelasan dan pembahasan serta pilihan diatas, saya bisa menyimpulkan bahwa jawaban yang paling benar adalah B. moneter.
Jika anda masih punya pertanyaan lain atau ingin menanyakan sesuatu bisa tulis di kolom kometar dibawah.
Artikel Terkait Lainnya :
- Berikut contoh menjaga persatuan dan kesatuan Indonesia, kecuali?
- Media yang bertujuan menyebarkan informasi kepada khalayak ramai tentang suatu produk atau lainya disebut?
- Transportasi pada masa lalu yang masih digunakan masa kini adalah?
- Jenis penataan meja pada gambar tersebut, adalah?
- Perubahan wujud menyublim dimanfaatkan pada kegiatan?
- Dari jumlah provinsi yang ada di Indonesia, lima diantaranya mendapat status khusus sebagai daerah. lima daerah tersebut meliputi?
- Perilaku manusia berikut yang dapat membahayakan kelestarian laut adalah?
- Amati gambar tersebut! Tema yang dapat diambil untuk membuat gambar cerita dari gambar di atas adalah?
- Dalam RPP ada tahap apersepsi sebelum membahas materi pembelajaran. Pada tahap apersepsi guru menyampaikan informasi kecuali?
- Tradisi barangkirim dina bulan puasa téh bisa jadi ayeuna ge masih kénéh dipaké, di sawatara lembur mah. Di lembur kuring mah, mawakeun disebutna téh. Sapuluh taun ka tukang, nu ngajingjing rantang sya’ban bulan puasa teh masih kénéh balawiri. Ieu téh kawas geus jadi kawajiban saban bulan puasa. Henteu kauger ku status ékonomi deui, rék nu boga, rék nu walurat, kudu baé ari ngirim dahareun mah. Malah upama sanggeus lebaran henteu kungsi mawakeun, kawas aya nu kurang dina ngalakonan bulan puasa téh.Mémang aya hadéna tradisi mawakeun téh. Da ari enas-enasna mah, apa silaturahmi téa, lain ukurbarangbéré wungkul. Nepungan dulur nu geus lila henteu jonghok, néang baraya nu tara dianjangan dina bulan bulan séjénna. Ari ukur ngalongok bari jeung léngoh mah, kawasan téh kurang afdol. Boa bakal ngarasa éra ari teu jingjing teu bawa mah. Ngan palebah ngayakeun dahareuna, béhna mah tara mikiran aya-euweuh. Kumaha baé carana, nu penting barang kirim. Komo ka jelema nu dianggap deukeut mah, éra teuing ari panggih lamun teu mawakeun teh.Mojang nu geus papacangan, biasa sok ngajingjing rantang ka calon salaki. Dina henteuna téh, apan ku kolot lalaki sok terus diomongkeun. Leuheung mun ukur di lingkungan kulawarga, malah aya nu terus diambéngka tetangga. Matak wirang kolot awéwé. Nu matak, sakur awéwé di lembur nu geus boga bébéné, dina bulan puasa mah wajib ngajingjing rantang. Ongkoh kolot awéwéna gé sok hariwang eun naked. Apan aya kajadian, nu papacangan nepi ka lekasanana alatan dina bulan puasa henteu ngajingjing rantang. Masalah nu teu pira saenyana mah. Kumaha upami sanggeus lebaran henteu kungsi mawakeun?